10 Червня, 2024 cover
10 Червня, 2024

Світлана Могилевська, СЕО NexInsight, виступила на конференції IAB Connect

29 травня в Києві та онлайн в рамках програми фестивалю Mixx Awards відбулася Digital-конференція IAB Connect, що об’єднала лідерів та інноваторів у сфері діджитал реклами. Програма конференції включала більше 20 доповідей, панельні дискусії та реальні кейси українського бізнесу.

У рамках роботи конференції відбувся виступ Світлани Могилевської, СЕО NexInsight, та Євгена Чорного, керівника з продуктів Big Data Київстар, де вони розповіли про ефективну співпрацю між найбільшим телеком оператором та продуктом вимірювання. Учасники та гості конференції мали змогу дізнатись про основні виклики та можливості ринку даних у сьогоднішніх реаліях, а також ознайомитись з технологією NexInsight, що була створена у відповідь на такі виклики та має на меті допомогти бізнесу приймати обґрунтовані маркетингові рішення.

А далі – детальніше про виступ.

Еволюція медіа

Протягом свого існування медіа пройшли кілька фаз розвитку. Почалось все з ери протомедіа, коли інформація передавалась вручну через листи та живе спілкування. Ми асоціюємо цю еру з передачею інформації буквально «зі швидкістю коня».

Наступною фазою стало створення аналогових та перших цифрових медіа, таких як друкарський верстат, радіо, телебачення та комп'ютери, що дозволило передавати інформацію на масовому рівні. Основна характеристика цього етапу розвитку – односторонність комунікацій. Друковані видання зробили можливим масове поширення новин, книг і журналів, тоді як радіо і телебачення забезпечили можливість передачі аудіо- та відеоконтенту на великі відстані.

На початку XXI ст. розпочалась ера Connected Media – з появою соціальних мереж, що дозволило кожному бути частиною комунікації. Веб-сайти, блоги, форуми, соцмережі (Facebook, Twitter, YouTube і т.д.), дозволили людям ділитися інформацією, думками та іншим контентом в режимі реального часу, створюючи глобальну мережу взаємодії.

Наразі ми перебуваємо в фазі Data Media, де основним носієм та об'єктом обробки є дані. Data Media – це прийняття рішень на основі даних, а не інтуїтивно. Data Media включають не лише традиційні та соціальні платформи, але й нові форми зберігання, аналізу та передачі даних, такі як Big Data, алгоритми штучного інтелекту та машинне навчання.

Data Media: важливість даних у наших реаліях

У сучасному світі бізнесу виграють ті компанії, які вміють збирати, аналізувати та використовувати дані найефективніше. Це не просто тенденція, а світовий тренд, що визначає справжній успіх. Наявність даних і їх ефективне використання дозволяє приймати більш обґрунтовані рішення, досягати кращих результатів, покращувати клієнтський досвід та розвивати нові продукти на основі ринкових тенденцій. Однак, незважаючи на очевидні переваги, бізнес стикається з численними проблемами у використанні даних.

Щорічне опитування лідерів найбільших компаній світу, проведене міжнародною компанією PwC, виявило, що СЕО отримують дані, які не відповідають їхнім потребам або не забезпечують достатньої інформації для прийняття ефективних рішень. Серед причин – кожен другий назвав відсутність достатніх аналітичних здібностей в команді, неузгодженість, непроінтегрованість та ненадійність наявних даних.

Керівники бізнесів часто стикаються із застарілими, неповними або неточними даними, а також з інформацією з сумнівних джерел. Це створює чимало викликів, але також відкриває багато можливостей у наших реаліях.

NexInsight: відповідь на виклики Data Media

У відповідь на виклики сучасного дата ринку, компанія NexInsight розробила дата маркетплейс та інсайт трекер. Це український технологічний MarTech-продукт, що забезпечує централізований доступ до різноманітних наборів даних від великих дата вендорів (один з них – Київстар). NexInsight є сертифікованим вендором IAB Europe Transparency and Consent Framework та повним членом IAB Ukraine, що гарантує високий рівень якості наших послуг.

Важливою частиною виступу стало представлення учасникам та гостям конференції реальних кейсів використання технології NexInsight та Big Data Київстара для вимірювання аудиторій сайтів та рекламних кампаній.

Ще раз про головне

Ми живемо в еру Data Media. Зростаюча кількість даних та розвиток технологій аналізу дозволяють бізнесам не лише виявляти тенденції та патерни, але й передбачати майбутні тренди та реагувати на них швидко та якісно. Компанії, які вміло використовують дані, мають конкурентну перевагу та можуть ефективно взаємодіяти зі своєю аудиторією, пропонуючи їм відповідні продукти та послуги.

Вдячні організаторам, адже завдяки конференції IAB Connect у нас була можливість поділитись цими та іншими інсайтами про ринок даних, технологію NexInsight та унікальну Big Data від Київстар.

Приймай маркетингові рішення за
допомоги Big Data та аналітики

Зв'язатися

Tags

Data

IAB

Kyivstar

Вас також може зацікавити:

cover
16.07.2024

TAVR Media digital вдосконалює інструменти аналітики аудиторії разом з NexInsight

Новини Read Article
cover
13.05.2024

NexInsight оголошує про партнерство з «Київстар»

cover
24.04.2024

NexInsight – сертифікований вендор IAB Europe TCF