Світлана Могилевська, СЕО Nexinsight, також взяла участь у конференції, де разом з Юрієм Гороховим, співзасновником та CTO Adtelligent, представили інноваційні підходи до роботи з даними у діджиталі. Їх виступ був присвячений Data Clean Room (DCR) — безпечному простору для обміну даними в умовах підвищеної уваги до конфіденційності та захисту даних.
“Data Clean Room — це не лише технологія, це майбутнє ринку діджитал”, — ці та інші ключові інсайти виступу — далі.
Згода користувача на обробку персональних даних — must-have у діджиталі
Захист персональних даних і забезпечення їх конфіденційності є головним пріоритетом у цифровому середовищі, і це значною мірою відображається на настроях користувачів. Бо двоє з трьох інтернет-користувачів у всьому світі вважають — технологічні компанії мають занадто великий контроль над їхніми персональними даними. А це — ризик для їх особистого життя. Головний крок до захисту даних — надання більшого контролю над особистою інформацією самому юзеру.
Підвищена увага до конфіденційності та захисту даних — це і виклики, і нові можливості
Занепокоєння юзерів та рекламодавців щодо захисту персональних даних кидає виклик традиційному діджитал маркетингу, але відкриває можливості для рішень, орієнтованих на конфіденційність та етичність. Одне з них — середовище DCR.
Data Clean Room — це захищене середовище, що дозволяє компаніям обмінюватися даними для спільного аналізу без загрози розкриття особистої інформації користувачів. DCR допомагає організаціям дотримуватися вимог конфіденційності, таких як GDPR, і водночас надає можливість аналізувати дані, об'єднувати їх із різних джерел та використовувати для своїх цілей.
«64% компаній, які використовують технології збереження конфіденційності, використовують DCR», — про це говорить звіт IAB State of Data Report 2023. DCR швидко набирають популярності як надійний спосіб безпечного обміну даними.
Світлана Могилевська розказала детальніше про синергію DCR & Nexinsight
Інтеграція DCR та платформи Nexinsight дозволяє дата вендорам, рекламодавцям і паблішерам використовувати великі дані без ризику втрати їх конфіденційності.
“Data Clean Room від наших партнерів створює середовище, де дані обробляються з дотриманням найвищих стандартів безпеки та конфіденційності. Для наших клієнтів це означає впевненість у тому, що всі процеси здійснюються без загрози для приватності інформації”, — зазначила Світлана у виступі.
Nexinsight не лише впроваджує інноваційні рішення, але й бере активну участь у створенні стандартів роботи з даними в Україні разом із Data комітетом IAB Ukraine. Це важливий крок для розвитку ринку, орієнтованого на етичну роботу з даними.
Конференція стала платформою для обговорення трендів і викликів у сфері роботи з даними. Раді були долучитись та поділитись корисними інсайтами! Рекомендуємо ознайомитись з цим та іншими виступами конференції “Відкриваючи цифровий потенціал” у відео нижче або на YouTube-сторінці IAB Ukraine.