Про співпрацю
На FB-сторінці VRK Inform вийшла публікація з детальним розбором кейсу співпраці TAVR Media та Nexinsight – тут про особливості веб-плеєра TAVR Media, технологію Nexinsight та отримані результати вимірювання аудиторії.
Ділимося коментарем комерційного директора TAVR Media Володимир Педорич, в якому він детально розповів про співпрацю: "Нам необхідно було зробити якісні звіти для наших рекламодавців з метою більш якісно монетизувати інвентар digital-майданчиків. Отже, ми почали співпрацю з Nexinsight. Ми отримали доступ до власного кабінету на платформі Nexinsight та встановили трекери на свої майданчики, щоб нам були доступні цінні інсайти про аудиторію. Адже що глибше та точніше ми вивчаємо нашого слухача та споживача послуг наших рекламодавців, то більш точно можемо забезпечити партнерів проникненням у потреби аудиторії. Тож ми обрали можливість подивитись аудиторії за демографічними зрізами, а також інтересами та купівельними намірами користувачів. Це data-маркетплейс та інсайт-трекер Nexinsight, що працює з технометричними і аудиторними вимірюваннями в цифровому середовищі. Технологія дала нам можливість отримати в режимі real-time звіти з даними про аудиторію відповідно до Big Data Київстар. Результат дослідження нас потішив! Ми побачили, що діджитал-майданчики TAVR Media – це насправді комерційно приваблива аудиторія, а саме жінки та чоловіки віком 25-54 роки з високим рівнем доходу. Це працююча аудиторія, яка активно користується банківськими послугами, цікавиться здоров’ям та онлайн покупками. Кожен другий – власник автомобіля або планує його придбати. Це активна діджитальна аудиторія, що присутня у соцмережах та користується стрімінговими платформами. На сайті немає дітей та підлітків. Відтак, можемо впевнено констатувати, що кожна гривня, витрачена рекламодавцем на ресурси TAVR Media, працює ефективно та цільово".
А ще кейс співпраці відзначений нагородою MIXX Awards
Нагадаємо, що за результатами конкурсу MIXX Awards 2024 компанія Nexinsight отримала спеціальну нагороду Digital Bravery за кейс «BigData for Digital Media. TAVR Media» як проривний технологічний продукт. Детальніше з кейсом ви можете ознайомитись у відео.
IAB MIXX Awards – це визнаний міжнародний конкурс, де цінуються найбільш надихаюче, креативне та ефективне використання цифрового середовища, створення цінності для бренду, компанії чи організації, визначення напрямків подальших змін для інших. Під егідою IAB (Бюро інтерактивної реклами), цей ключовий міжнародний конкурс ринку цифрової реклами вже щорічно об'єднує глобальні, європейські та локальні рівні, нагороджуючи унікальні цифрові маркетингові кампанії.