21 листопада представники Nexinsight взяли участь в онлайн-конференції IAB OUTSMART: агентські кейси проривних рішень 2025 року — події, де агенції та бренди діляться практичними кейсами, що доводять ефективність маркетингових рішень реальними даними та результатами.
З темою «Як поглиблена аудиторна аналітика допомагає маркетплейсам і e-commerce покращувати взаємодію з користувачами» виступили Світлана Могилевська, CEO та засновниця Nexinsight, та Ольга Кліпкова, Chief Analytics Officer Nexinsight.
Під час виступу спікерки показали, як бізнес може використовувати поглиблену аудиторну аналітику не лише для оцінки ефективності рекламних кампаній, а й для стратегічного розвитку продукту та комунікацій.
Зокрема, йшлося про те, як завдяки аналізу поведінки користувачів e-commerce-майданчики та маркетплейси можуть:
- точніше розуміти, хто їхня реальна цільова аудиторія;
- бачити, які товарні категорії та бренди зростають найшвидше;
- відстежувати, як змінюються інтереси та купівельні наміри з часом;
- будувати більш релевантні таргетинги, креативи та персоналізовані комунікації.
Окрему увагу приділили категорійному та брендовому аналізу аудиторій, кластеризації користувачів і тому, як ці інсайти напряму впливають на зростання CTR, покращення користувацького досвіду та ефективніше використання маркетингових бюджетів.
Дякуємо IAB Ukraine за подію та можливість поділитися практичним досвідом Nexinsight із професійною спільнотою.