17 Вересня, 2025 cover
17 Вересня, 2025

Кейс Ukr.net: аудиторія на долоні

У цьому кейсі ви дізнаєтесь, як Ukr.net завдяки Nexinsight зрозуміли реальний портрет своєї аудиторії, виявили відмінності між розділами сайту та змогли по-новому будувати комерційні пропозиції для рекламодавців.

Уявіть: ви продаєте рекламу в розділі «Lifestyle», розраховуючи на жіночу аудиторію 25-35. А насправді туди заходять чоловіки 40+. Або навпаки — спортивний розділ читають не тільки фанати футболу, а й жінки, які цікавляться фітнесом. Скільки грошей рекламодавців «пролітає повз», коли вони не чітко «попадають» в потрібну аудиторію? 

У діджитальному світі данi вирішують якщо не все, то дуже багато. І як показує практика топових гравців ринку, глибоке розуміння своєї аудиторії прямо впливає на бізнес-показники. А для медіа глибоке знання даних означає можливість не просто планувати контент, а й обґрунтовано підвищувати вартість розміщень, показуючи рекламодавцям реальну цінність своєї аудиторії.

Кейс, який змінив правила гри

Кейс Kasta: коли очікування не збігаються з реальністю

Перше знайомство Ukr.net з аналітичною платформою Nexinsight сталося через рекламну кампанію клієнта Kasta, яка «не спрацювала».

Ситуація була класичною: запустили рекламу, обрали майданчики, чекали результату. Але цифри розчарували. Тож виникає логічне питання: чому? Не той майданчик? Не той креатив?

Kasta звернулася до Nexinsight — української аналітичної платформи, яка використовує Big Data та дозволяє глибоко досліджувати ефективність рекламної кампанії та вивчати аудиторії кампанії або сайту. Здається складно, але кабінет платформи настільки простий, а дані наглядні, що в декілька кліків потрібна аналітика готова.

У випадку з Kasta Nexinsight провів вимірювання аудиторії рекламної кампанії Kasta на сайті Ukr.net та виявив ключову невідповідність: замість очікуваного 50/50, майданчик давав 70% чоловіків. 

На базі отриманих даних Kasta швидко змінили стратегію:

  • запустили таргетовану кампанію з жіночим контентом на наявну 30% жіночу аудиторію — і досягла 97% охоплення жінок;
  • розширили комунікацію на чоловічу аудиторію, адаптувавши креативи, — що дало ріст залучення і CTR.

Цей кейс став для Ukr.net «тригером» до глибшого знайомства з платформою Nexinsight. 

Чому Ukr.net зацікавився глибшим аналізом?

Ukr.net — портал з великою кількістю контентних блоків, які живуть різним життям. Як і більшість гравців ринку, команда користувалася класичними системами веб-аналітики — зокрема, Google Analytics. Але ці інструменти мають низку обмежень, коли йдеться про глибоке розуміння аудиторії та її характеристик.

Саме тому команда Ukr.net звернулася до Nexinsight. Платформа дозволяє легко проводити аналіз аудиторії в розрізі піддоменів, контентних блоків і тематичних напрямів — навіть у випадку складної структури порталу. Розділ «Спорт», «Політика» чи «Здоровʼя» — кожен можна дослідити окремо, побачити відмінності в аудиторії та зробити на цьому сильну комерційну ставку.

Завдяки платформі Nexinsight ми отримали дуже деталізовану та наочну картину аудиторії по кожному з розділів Ukr.net. Це дозволило нам інакше працювати з клієнтами, які потребують чітку аудиторію для своєї реклами.

Для рекламодавців це економія коштів, ми можемо обґрунтовано пропонувати їм розміщення у тих розділах, де їхня цільова аудиторія дійсно є. У результаті ми підняли якість наших комерційних пропозицій, зробили їх більш адресними та зміцнили довіру рекламодавців до технології Nexinsight та Ukr.net. Для бізнесу це означає більш ефективну монетизацію, а для нас — впевненість, що ми розвиваємося у правильному напрямку/
Роман Скрипник

Комерційний директор Ukr.net

Інсайти: що показав аналіз Ukr.net

Загальна аудиторія порталу

Вимірювання Nexinsight показали, що аудиторія Ukr.net — це переважно чоловіки 35+. Вони працюють, платоспроможні (доходи на рівні середній і вище). Майже 60% — активні онлайн-покупці. Кожен другий — водій або власник авто. Значна частина аудиторії — читачі новин про спорт, автомобілі або здоров’я. 

Крім загального зрізу, клієнт отримав деталізовану аналітику по 15+ тематичних розділах порталу. Для кожного з них було сформовано окремий профіль аудиторії з урахуванням демографії, рівня доходу, інтересів, купівельної поведінки і використання месенджерів

Розділ «Спорт»
  • Чоловіки 35+, працюючі, з доходом вище середнього.
  • Основний інтерес — спортивні новини, перегляд онлайн ТБ (у т.ч. спортивні трансляції Megogo). 
Розділ «Lifestyle»
  • Жінки 35+, працюючі, дохід середній або нижче. 
  • Активно цікавляться темами здоровʼя, моди, косметики. 
  • Часто в TikTok та Instagram.

З іншими результатами можете ознайомитись у відео:

Аналітика Nexinsight чітко показала, що аудиторія Ukr.net — не однорідна. Кожен контентний розділ має власну демографію, набір інтересів і цифрову поведінку. Для порталу глибше знання своєї аудиторії відкриває нові можливості — більш точно підбирати розділи сайту, персоналізувати комунікації, ефективніше планувати рекламні розміщення, створювати цільові спецпроекти та підвищувати ROI кожної вкладеної гривні.

Команда Nexinsight тісно співпрацює з українськими паблішерами, і ми знаємо, наскільки нагальною є потреба аналізувати аудиторії контентних розділів та окремих тематичних блоків. Це відкриває для наших партнерів нові комерційні можливості для спецпроектів та нативної реклами: вони показують рекламодавцям, що їхня аудиторія — не однорідна, лояльна, цікава, і таким чином розширюють пул потенційних клієнтів.

Такий аналіз зазвичай ускладнює те, що йдеться не лише про піддомени чи очевидні розділи. Сайти з історією в роки можуть мати складну структуру, і нашим завданням було розробити інструмент, який навіть у таких випадках дає можливість виокремлювати потрібні контентні блоки для дослідження. Це важливо, коли таких розділів більше десяти, а аудиторних сегментів — понад 100.
Ольга Кліпкова

CAO Nexinsight

Nexinsight: більше, ніж інструмент для медіа

Хоча в цьому кейсі фокус був саме на медіа, Nexinsight — це аналітична платформа, яку вже активно використовують e-comm компанії, digital-сервіси, агенції.

Платформа дозволяє глибоко аналізувати аудиторію, яка взаємодіє з вашим сайтом або рекламою, а також отримувати чітку картину ефективності різних каналів.

Серед основних можливостей:

  • Аналіз ЦА з рекламних кампаній — хто бачив рекламу, який має дохід, інтереси, поведінку;
  • Аналіз ЦА по джерелах трафіку — як відрізняється аудиторія з пошуку, прямого заходу, соцмереж чи платного трафіку;
  • Аналіз по піддоменах та розділах сайту — аудиторні характеристики для окремих частин сайту;
  • Аналіз у розрізі товарних або контентних сегментів — які товари цікавлять яку аудиторію (для e-commerce) або який контент залучає яку ЦА (для медіа).

А якщо інтегрувати піксель Nexinsight у рекламну кампанію, ви отримаєте детальну картину: на яких платформах, у яких додатках, через які мережі і з якою аудиторією працює ваша реклама.

Це дозволяє швидко скоригувати стратегію відповідно до реального портрета клієнта — і більше не діяти навмання.

Tags

Use Cases

Вас також може зацікавити:

cover
13.02.2025

Кейс Kasta: як знання аудиторії в рекламі допомагає збільшити CTR

Кейси Read Article
cover
16.01.2025

Кейс Hotline: як сервіс використовує аналітичні можливості Nexinsight

Кейси Read Article
cover
16.07.2024

Кейс TAVR Media: як digital вдосконалює інструменти аналітики аудиторії разом з Nexinsight

Кейси Read Article