Kasta — один із провідних маркетплейсів України у сфері e-commerce, що пропонує широкий асортимент одягу, взуття, аксесуарів і товарів для дому. Заснована у 2010 році, Kasta спочатку працювала за моделлю flash sales, а з 2022 року перейшла до формату маркетплейсу. А ще Kasta — це один з найбільших маркетплейсів одягу, взуття та аксесуарів в Україні з більш ніж 5000 партнерів, 17 000 брендів та 4 млн товарів.
Однак навіть потужним гравцям ринку потрібні чіткі відповіді на запитання: хто моя аудиторія? Чи «сидить» вона на ресурсах, де закуповується реклама? Чи витрачається рекламний бюджет ефективно? Саме це було основними запитами в момент початку співпраці маркетплейсу Kasta та дата аналітичної платформи Nexinsight.
Однією із переваг Nexinsight є її партнерство з великими українськими дата вендорами, що дозволяє бізнесам розуміти їх власну аудиторію глибше та точніше, ніж це можливо через інші традиційні аналітичні інструменти.
Інна Демиденко, маркетинг директорка Kasta: «Ми вирішили співпрацювати з Nexinsight, щоб у т.ч. порівняти їхні можливості з Google Analytics. Адже спиратися лише на дані з одного джерела ризиковано — вони можуть бути неповними або неточними. До того ж різні аналітичні платформи надають різні можливості.
Nexinsight, наприклад, дозволяє бачити інформацію про купівельну спроможність аудиторії майданчиків, де ми розміщуємо рекламу, чого не вистачає в GA. Це важливо для подальшого вибору креативу та УТП (ред. — унікальна торгова пропозиція).
У результаті нашої співпраці побачили, що іноді інформація може суттєво різнитись між платформами. Це було дуже корисно».
Як все спрацювало?
Етап 1: Kasta закупив рекламу на сайті Ukr.net і встановив трекер Nexinsight для трекінгу її продуктивності. У особистому кабінеті на платформі Kasta отримала доступ до технометричних та аудиторних звітів, згенерованих Nexinsight у режимі реального часу.
За даними внутрішньої аналітики майданчика, аудиторія Ukr.net мала співвідношення 50/50 чоловіків та жінок. Проте Nexinsight у звітах показав, що значна частина аудиторії все ж таки складалася з чоловіків. Лише 30% користувачів — жінки.
Етап 2: На основі отриманої інформації в Kasta змогли оперативно змінити рекламну та креативну стратегію таким чином:
- рекламу жіночого одягу запущено з таргетингом на жіночу аудиторію (на виявлені 30%);
- промо чоловічих категорій запущено на весь Ukr.net (адже тут 70% чоловічої аудиторії).
За словами клієнта, коли вони побачили, що на деяких майданчиках більше чоловічої аудиторії, то адаптували УТП під особливості цих майданчиків, що призвело до зростання CTR. І логічно, що такі креативи виявилися більш привабливими для ЦА цих сайтів. Крім того, поведінкові дані теж стали цінним інструментом для Kasta: якщо аналітика показувала, що аудиторія має купівельну спроможність вище середнього, у промо додавали товари з вищим середнім чеком. Це також дало позитивний ефект.
Етап 3: Kasta виміряла ефект від зміни рекламної стратегії за допомогою того ж трекеру Nexinsight та переконалася в її правильності та ефективності.
Підсумуємо результати
- Суттєва оптимізація витрат, адже Kasta перенаправила частину рекламного бюджету на ефективніші сегменти.
- Можливість достукатись до потрібної аудиторії знаючи, де вона «сидить» — використання дата аналітичної платформи Nexinsight зробило рекламні активності більш релевантними для відповідних аудиторних сегментів.
- Кожній аудиторії — свій креатив, бо завдяки розумінню особливостей аудиторії Kasta скорегувала креативну стратегію та показала відповідній аудиторії рекламу цікаву саме їй.
- Збільшення показника CTR як результат аналізу та корегуванню відповідно до результату.
Світлана Могилевська, CEO Nexinsight: «Філософія Nexinsight — надати бізнесу інструмент нового покоління для роботи з даними та аналітикою, бо ми вже живемо в епоху Data медіа. Будь-який бізнес існує завдяки своїм клієнтам, і для нас те, що Kasta отримує кращі результати завдяки роботі з Nexinsight — це той результат, якого і ми прагнемо. Особливо тішить відгук від клієнта про легкість роботи з платформою; нативність і зручність інструменту. Це те, до чого ми з командою так стрімко йшли, розробляючи продукт».