13 Лютого, 2025 cover
13 Лютого, 2025

Як знання аудиторії в рекламі допомагає збільшити CTR: кейс Kasta

Навіть потужним гравцям ринку потрібні чіткі відповіді на запитання: хто моя аудиторія? Чи «сидить» вона на ресурсах, де закуповується реклама? Чи витрачається рекламний бюджет ефективно? Саме це було основними запитами в момент початку співпраці маркетплейсу Kasta та дата аналітичної платформи Nexinsight. 

Kasta — один із провідних маркетплейсів України у сфері e-commerce, що пропонує широкий асортимент одягу, взуття, аксесуарів і товарів для дому. Заснована у 2010 році, Kasta спочатку працювала за моделлю flash sales, а з 2022 року перейшла до формату маркетплейсу. А ще Kasta — це один з найбільших маркетплейсів одягу, взуття та аксесуарів в Україні з більш ніж 5000 партнерів, 17 000 брендів та 4 млн товарів. 

Однак навіть потужним гравцям ринку потрібні чіткі відповіді на запитання: хто моя аудиторія? Чи «сидить» вона на ресурсах, де закуповується реклама? Чи витрачається рекламний бюджет ефективно? Саме це було основними запитами в момент початку співпраці маркетплейсу Kasta та дата аналітичної платформи Nexinsight. 

Однією із переваг Nexinsight є її партнерство з великими українськими дата вендорами, що дозволяє бізнесам розуміти їх власну аудиторію глибше та точніше, ніж це можливо через інші традиційні аналітичні інструменти.

Інна Демиденко, маркетинг директорка Kasta: «Ми вирішили співпрацювати з Nexinsight, щоб у т.ч. порівняти їхні можливості з Google Analytics. Адже спиратися лише на дані з одного джерела ризиковано — вони можуть бути неповними або неточними. До того ж різні аналітичні платформи надають різні можливості. 
Nexinsight, наприклад, дозволяє бачити інформацію про купівельну спроможність аудиторії майданчиків, де ми розміщуємо рекламу, чого не вистачає в GA. Це важливо для подальшого вибору креативу та УТП (ред. — унікальна торгова пропозиція).
У результаті нашої співпраці побачили, що іноді інформація може суттєво різнитись між платформами. Це було дуже корисно». 

Як все спрацювало?

Етап 1: Kasta закупив рекламу на сайті Ukr.net і встановив трекер Nexinsight для  трекінгу її продуктивності. У особистому кабінеті на платформі Kasta отримала доступ до технометричних та аудиторних звітів, згенерованих Nexinsight у режимі реального часу.

За даними внутрішньої аналітики майданчика, аудиторія Ukr.net мала співвідношення 50/50 чоловіків та жінок. Проте Nexinsight у звітах показав, що значна частина аудиторії все ж таки складалася з чоловіків. Лише 30% користувачів — жінки.

Етап 2: На основі отриманої інформації в Kasta змогли оперативно змінити рекламну та креативну стратегію таким чином:

  • рекламу жіночого одягу запущено з таргетингом на жіночу аудиторію (на виявлені 30%);
  • промо чоловічих категорій запущено на весь Ukr.net (адже тут 70% чоловічої аудиторії).

За словами клієнта, коли вони побачили, що на деяких майданчиках більше чоловічої аудиторії, то адаптували УТП під особливості цих майданчиків, що призвело до зростання CTR. І логічно, що такі креативи виявилися більш привабливими для ЦА цих сайтів. Крім того, поведінкові дані теж стали цінним інструментом для Kasta: якщо аналітика показувала, що аудиторія має купівельну спроможність вище середнього, у промо додавали товари з вищим середнім чеком. Це також дало позитивний ефект.

Етап 3: Kasta виміряла ефект від зміни рекламної стратегії за допомогою того ж трекеру Nexinsight та переконалася в її правильності та ефективності.

Підсумуємо результати

  1. Суттєва оптимізація витрат, адже Kasta перенаправила частину рекламного бюджету на ефективніші сегменти. 
  2. Можливість достукатись до потрібної аудиторії знаючи, де вона «сидить» — використання дата аналітичної платформи Nexinsight зробило рекламні активності більш релевантними для відповідних аудиторних сегментів.
  3. Кожній аудиторії — свій креатив, бо завдяки розумінню особливостей аудиторії Kasta скорегувала креативну стратегію та показала відповідній аудиторії рекламу цікаву саме їй.
  4. Збільшення показника CTR як результат аналізу та корегуванню відповідно до результату.

Світлана Могилевська, CEO Nexinsight: «Філософія Nexinsight — надати бізнесу інструмент нового покоління для роботи з даними та аналітикою, бо ми вже живемо в епоху Data медіа. Будь-який бізнес існує завдяки своїм клієнтам, і для нас те, що Kasta отримує кращі результати завдяки роботі з Nexinsight — це той результат, якого і ми прагнемо. Особливо тішить відгук від клієнта про легкість роботи з платформою; нативність і зручність інструменту. Це те, до чого ми з командою так стрімко йшли, розробляючи продукт».

Приймай маркетингові рішення за
допомоги Big Data та аналітики

Зв'язатися

Tags

Clients

Use Cases

Вас також може зацікавити:

cover
16.01.2025

Як Hotline використовує аналітичні можливості Nexinsight

cover
16.07.2024

TAVR Media digital вдосконалює інструменти аналітики аудиторії разом з Nexinsight