Hotline: платформа, яка об’єднує покупців і бізнес
Hotline.ua — один з найпопулярніших в Україні сервісів вибору товарів та порівняння пропозицій онлайн-магазинів. Тут покупці можуть легко та швидко вибрати потрібний товар та визначитись в якому магазині його можна вигідно придбати. А бізнес може презентувати свій товар широкій аудиторії, а також працювати зі своєю репутацією, адже на hotline.ua реальні покупці залишають велику кількість відгуків про онлайн-магазини.
Nexinsight: додаткові аналітичні можливості
Nexinsight — це українська дата аналітична платформа, яка спеціалізується на технометричних та аудиторних вимірюваннях сайтів і рекламних кампаній. Її місія — допомогти українському бізнесу побачити повну картину його взаємодії з аудиторією як через власний сайт, так і через сторонні рекламні кампанії і, на основі цього, — ухвалювати ефективні рішення, засновані на ґрунтовних даних.
Nexinsight надає компаніям донедавна недоступну можливість аналізувати поведінку користувачів у реальному часі та формувати точні портрети аудиторії на базі агрегованої Big Data українських дата вендорів, таких як мобільні оператори та онлайн платформи.
СЕО Nexinsight Світлана Могилевська: “Багато світових топ-гравців, таких як Amazon, Netflix, Uber та ін., стверджують, що бізнес може бути успішним та керованим завдяки системній роботі з великими даними, та за рахунок різних джерел цих даних. Я з цим погоджуюсь, бо в світі багато даних та безліч конкурентів і, думаю, варто зробити все, що можна, для досягнення своїх бізнес цілей. Ми розвиваємо продукти Nexinsight так, щоб вони були ефективним інструментом та допомагали подивитись на аудиторію, продукт і комунікацію бренду з нової сторони — особливо на те, що недоступне у класичних інструментів аналітики. Зокрема — вже активно працюємо в напрямку трекінгу реклами та сайтів не лише на веб, а й на inn-app — бо саме на це є попит у наших клієнтів”.
Hotline & Nexinsight
Завдяки наданій Nexinsight знеособленій та сегментованій аналітиці Hotline побачив власну аудиторію у розрізі демографії, інтересів, особливостей користування медіа, найчастіше відвідуваних сторінок та інших критеріїв. Це поглибило їх розуміння особливостей та поведінки своєї ЦА. А якщо говорити мовою цифр, то Hotline — це:
— переважно чоловіча, платоспроможна діджитальна аудиторія віком 25-54, де половина (53%) має високі доходи. Переважна більшість — онлайн покупці та активні користувачі банківських послуг;
— найпопулярніші розділи серед аудиторії на сайті — це комп’ютери та смартфони;
— 60+% — автомобілісти, у т.ч. майже 40% цікавляться покупкою автоаксесуарів.
За допомогою інсайтів Nexinsight, Hotline також побачив, як відрізняються портрети та інтереси аудиторій залежно від джерела залучення трафіку.
Це лише невелика частина того, що можна проаналізувати завдяки аудиторним вимірюванням Nexinsight.
За рахунок Big Data великих дата вендорів у Nexinsight є розширена аудиторна аналітика, що дозволяє клієнтам враховувати індивідуальні поведінкові характеристики аудиторії для створення / оптимізації маркетингових стратегій. Аудиторні сегменти включають демографію (стать, вік, наявність дітей); сегментацію за інтересами (цікавляться онлайн іграми; подорожують; мають домашніх тварин тощо); сегментацію за фарм-напрямом та інші критерії, за якими можна аналізувати аудиторію сайту або рекламної кампанії.
Кейс співпраці Nexinsight & Hotline показує, як розширені підходи до аналітики допомагають побачити аудиторію з іншого боку та підвищити якість комунікації. На цьому ми не зупиняємось, адже наступні кроки — можливість побачити глибший портрет аудиторії в розрізі товарних категорій та рекламних активностей.