У вересні 2024 року ринку презентували новий функціонал для технометричних та аудиторних вимірювань сайтів паблішерів — Publisher’s Tracking. А у жовтні Nexinsight оголосила про приєднання до платформи нового дата вендора — першого у категорії фарма — компанії Helsi.
Євген Донець, CEO Helsi: “Команда проєкту ще на старті визначилися, що ми працюватимемо, як дата бізнес, розуміючи усі можливі наслідки. У висновку, ми будували необхідний рівень захисту та намагалися врахувати потреби усіх учасників медичного процесу. Повірте, це було не легко. Втім зараз можна сміливо сказати, що наша “дата” працює на користь пацієнтів України, а також допомагає й іншим представникам ринку охорони здоровʼя”.
Helsi — одна з найбільших електронних медичних систем та сервіс для пацієнтів, лікарів, державних та приватних медичних закладів, лабораторій та аптек:
- сервіс Helsi.me для пацієнтів: пошук лікаря, онлайн-запис, доступ до електронної медичної картки (ЕМК), результати аналізів, доступ до призначень лікаря та плану лікування та інше;
- сервіс Helsi.pro для лікарів та медичних закладів: система для повноцінної взаємодії між лікарями та пацієнтами; доступ до центральної бази даних; ведення історії хвороби, отримання результатів аналізів та діагностики, клінічні протоколи, інші сервіси для автоматизації роботи медичних працівників; моніторинг та управлінська звітність.
Helsi — це:
- 30,7 млн зареєстрованих та ідентифікованих користувачів-пацієнтів;
- 2,7 млн унікальних активних користувачів у сервісах helsi (щомісяця);
- 9,5 млн завантажень додатка Helsi;
- 7,7 млн переглядів web-версії сервісу (щомісяця);
- 87 млн переглядів у додатку Helsi (щомісяця).
Важливо зазначити, що всі дані, з якими працює Helsi, як дата вендор, є повністю анонімізованими та відповідають вищим стандартам конфіденційності. Ці дані не дозволяють ідентифікувати користувачів. Окрім того, знеособлена інформація, що використовується, додатково шифрується, що забезпечує максимальний захист персональних даних.
Відповідно Nexinsight, як аналітична платформа та Adtech, як технічний партнер, працюють виключно з анонімними та деперсоналізованими даними.
Світлана Могилевська, CEO Nexinsight: «Попит на великі дані зростає з кожним днем, це підтверджують і наші клієнти. Тому ми безумовно раді, що Helsi долучилося до платформи Nexinsight, як дата вендор та партнер, адже відтепер ми зможемо надавати ринку якісніші рішення та робити продукти ще кращими для клієнтів».
Завдяки партнерству Nexinsight та Helsi рекламодавці, рекламні агенції, медіамайданчики та e-commerce продукти отримають розширену аналітику про аудиторію рекламних кампаній та своїх сайтів.
Унікальні можливості для розвитку нових продуктів бачить і Юрій Горохов, CEO технічного партнера, компанії Adtech: «Це чудовий приклад, як продукт може швидко розвиватися завдяки партнерствам. Для Adtech співпраця з Helsi має велике значення, оскільки сприяє вдосконаленню нашого DMP-продукту й появі нових способів монетизації даних для усіх сторін партнерства».
Про Nexinsight
Nexinsight — це українська дата аналітична платформа, яка надає можливості для технометричних та аудиторних вимірювань рекламних кампаній та сайтів паблішерів. Можливості аудиторних вимірювань з даними від вендорів Київстар та Helsi включають:
- для послуги Advertising Tracking — вимірювання демографії, інтересів, купівельних намірів й відтепер поведінкові особливості у фармспрямування аудиторії рекламних кампаній;
- для послуги Publisher’s Tracking — вимірювання демографії, інтересів, купівельних намірів й відтепер поведінкові особливості у фармспрямування аудиторії вебсайтів.