TCF був вперше випущений у квітні 2018 р. та представляє собою міжгалузевий стандарт, що має на меті допомогти зі спрощенням виконання вимог GDPR та e-Privacy Директиви щодо обробки персональних даних, доступу та/або зберігання інформації на пристрої користувача, такої як файли cookie, ідентифікатори реклами, ідентифікатори пристрою та інші технології відстеження.
TCF розроблений IAB Europe спільно з організаціями та експертами онлайн-індустрії. Його призначення – дозволити власникам веб-сайтів, додатків (так званим «першим сторонам») та технологічним партнерам, які займаються публікацією, персоналізацією або вимірюванням реклами та контенту («третім сторонам»), працювати разом та надавати користувачам стандартизований досвід у частині забезпечення конфіденційності даних.
TCF включає мінімальні практичні вимоги, що випливають з рекомендацій органів з захисту даних та судової практики, для інформування користувачів, надання їм вибору в сфері конфіденційності даних та поваги до такого вибору.
«Сертифікація Nexinsight як вендора IAB Europe TCF є важливим кроком у розвитку продукту та забезпечення відповідності європейських стандартів», – ділиться СЕО Nexinsight Світлана Могилевська.
Компанія Nexinsight працює в сегменті MarTech та створює нові технологічні продукти для технометричних вимірювань аудиторії, а також зручні дашборди з аналітикою клієнта на основі даних від дата вендорів. Мета компанії – надати максимум цінних аналітичних даних від крупних дата вендорів та реалізувати потреби в рекламних вимірюваннях в тих сегментах, де це ще не реалізовано.
Щоб отримати додаткову інформацію про TCF v2.2, будь ласка, відвідайте цю сторінку.