Компанія Nexinsight, що працює в сегменті MarTech, та займається технометричними вимірюваннями в цифровому середовищі, в кооперації з Adtech LLC, технологічним партнером, який дає можливості побудувати свою рекламну платформу, створили унікальний на ринку України дата маркетплейс.
«Я вірю в великі дані та технометрію і вважаю, що майбутнє саме за технологічними продуктами. Наші оригінальні технічні рішення в поєднанні із великими масивами даних від «Київстар» дозволять досягнути прозорості процесу і ефективного використання свого рекламного бюджету, а відвідувачі сайтів бачитимуть лише релевантну рекламу».
За допомогою спеціального пікселя, який можна додати в рекламну кампанію, безпосередньо на сайт рекламодавця, медіа, або в відеоплеєр, можна збирати та аналізувати різноманітні технометричні (технологічні) показники рекламних кампаній, такі як покази, обсяг аудиторії, кліки, якість трафіку та інші. Також рекламодавці отримують потужні аналітичні можливості від телеком та рітейл дата вендорів.
«Для подальшого розвитку та конкуренції з глобальними гравцями ринок потребує технологічних інструментів, що дозволять рекламодавцям бути впевненими в якості таргетингу реклами. Саме такий інструмент і був створений, поєднавши в собі багаторічні експертизи з ринку діджитал реклами та використання технологій штучного інтелекту з даними телеком-оператора», – зазначив Андрій Желєзняк, BigData директор «Київстар».
Використання інструментів та алгоритмів BigData від «Київстар» дозволить рекламодавцям точно аналізувати рекламні кампанії відповідно до віку, статі, сімейного стану, а також інтересів та вподобань своєї аудиторії. Базою для побудови таких предикативних аналітичних моделей став знеособлений аналіз звичок споживання телеком-послуг 24 млн користувачів мобільного зв’язку та інтернету «Київстар».
«По-справжньому круті продукти виходять із колаборацій, коли кілька партнерів працюють кожен у своєму напрямі, вкладаючи власну експертизу, доповнюючи і покращуючи фінальний продукт. Завдяки такій колаборації з’явився Nexinsight, унікальний і такий потрібний усім маркетологам продукт. Подібні технології існували і до цього, але вперше на нашому ринку ми оперуємо таким величезним масивом даних із мільйонами користувачів від дата вендора, і це відкриває нові можливості».
Це перший в Україні випадок використання масивів даних у подібному продукті в таких масштабах, тому можна сказати, що продукт зараз пропонує унікальний досвід. Nexinsight вже працює з першими клієнтами. З часом з’являтимуться нові дані від дата вендорів, тож можливості продукту лише ростимуть.
Про Nexinsight
Компанія Nexinsight працює в сегменті Martech, та створює нові технологічні продукти для технометричних вимірювань аудиторії, а також зручні дашборди з аналітикою клієнта на основі даних від дата вендорів. Мета компанії – надати максимум цінних аналітичних даних від крупних дата вендорів та реалізувати потреби в рекламних вимірюваннях в тих сегментах, де це ще не реалізовано.
Про Київстар
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на грудень 2023р. обслуговував близько 24 млн абонентів мобільного зв’язку та більше 1,1 млн абонентів «Домашнього Інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, зокрема 4G, BigData, Cloud solutions, RTK, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та ін. Київстар розвиває в Україні нові телеком-технології та в найближчі три роки планує інвестувати в цей напрямок 600 млн доларів США. Компанія допомагає країні долати виклики воєнного часу і за останні два роки виділила понад 1,8 млрд грн для підтримки ЗСУ, абонентів, місцевих громад, а також на благодійні ініціативи. Єдиний акціонер Київстар — міжнародна Група VEON з головним офісом в Нідерландах. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар понад 25 років працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на телеком-ринку, кращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією. Додаткова інформація: pr@kyivstar.net , www.kyivstar.ua