12 Вересня, 2024 cover
12 Вересня, 2024

NAM Summit – велика конференція про медіа

Національна асоціація медіа 19-20 вересня у Конгресно-виставковому центрі (КВЦ) «Парковий» проведе медіаконференцію New Age Media Summit 2024! Це розмова про світові медійні тенденції, їх вплив та інтеграцію з сучасними українськими медіа, про стратегії та практики у ЗМІ.

New Age Media Summit – це захід,  який збере власників та керівників українських медіакомпаній, провідних журналістів та громадських діячів, а також урядовців, представників міжнародних організацій, представників благодійних організацій та інвестиційних компаній для діалогу щодо найважливіших викликів індустрії, обміну професійним досвідом, обговорення актуальних, світових та національних тенденцій, дискусії щодо етичних та професійних стандартів, презентації провідних інновацій тощо.

На заході виступить Світлана Могилевська, CEO та Founder Nexinsight, та Володимир Педорич, комерційний директор TAVR Media. Тема виступу: "Big Data та вимірювання аудиторії: нові можливості для медіа індустрії з технологією Nexinsight на кейсі TAVR Media". З програмою заходу, спікерами та іншими деталями можете ознайомитись за посиланням: https://summit.nam.org.ua.

Також серед тем, які обговорюватимуть на конференції:

  • Медіа 2024: де індустрія зараз, основні виклики.
  • Роль медіа у підтримці національного супротиву
  • Інтеграція України в ЄС, можливості для медіа
  • Пряма монетизація медіа та інші способи монетизації контенту в реаліях українського медіаринку
  • Нове медійне законодавство ЄС: чи вплине воно на Україну
  • Як заробляти на диджитал-рекламі
  • Людський капітал: як змінився баланс за рік, інноваційні методи залучення кадрів
  • Вимірювання споживання медіа в Україні, хто і як споживає окремі медіа - сегментація споживачів
  • Проблеми з доступом до інформації: «новинні пустелі в Україні», як посилити інформаційну роботу на прифронтових територіях, як покращити забезпечення доступу до інформації для всіх груп суспільства
  • Як цифрові платформи змінили журналістику та сторітелінг
  • «Майстерня креативу», «Лабораторія форматів» - творчі та фінансові процеси/можливості для регіональних ТРК, успішні кейси
  • Подкасти: за ким майбутнє - ніша чи велика аудиторія?
  • Цікаві кейси в YouTube, реклама в Tik-Tok, монетизація Telegram
  • Тренди в медіа, нові стратегії, роль інтернет-платформ у зміні моделей роботи та фінансування медіа
  • Виклик чи допомога для медіа: як ШІ змінює інформаційний ландшафт?
  • Традиційні медіа в диджитал-середовищі, наскільки успішно українські медіа стають мультиплатформенними
  • Відновлення українських медіа, пошук нових можливостей

Вартість вхідного квитка на два дні конференції:

  • 11.09 - 16.09 – 2200 грн
  • 17.09 - 19.09 – 2500 грн

У квиток входить:

  • Усі панельні дискусії та виступи спікерів в головній залі.
  • Можливість участі у всіх круглих столах - зал «Дискусій».
  • Відвідування всіх практичних сесій/майстер-класів/презентацій.
  • Доступ до конференції National Media Talk 2024.
  • Доступ до Messenger чат-боту та Telegram чат-боту.
  • Професійний нетворкінг та неформальне спілкування.
  • Кава-брейки, чай, кава, вода.

Зареєструйтесь на конференцію можете за цією формою.

Організатор - Національна асоціація медіа.
Партнер заходу – MMR.
Інформаційні партнери – Громадське радіо, Букви, Детектор медіа, Медіамейкер, Гурт.

До зустрічі на NAM Summit!

Приймай маркетингові рішення за
допомоги Big Data та аналітики

Зв'язатися

Tags

Event