28 травня 2025 року в Києві відбулась конференція IAB Connect та нагородження переможців MIXX Awards 2025. Подія об’єднала ключових гравців діджитального ринку та запропонувала учасникам насичену програму: понад 20 доповідей, панельні дискусії та багато корисних кейсів.
Однією з ключових стала доповідь Світлани Могилевської, Founder & CEO Nexinsight, разом із Євгеном Донцем, CEO Helsi. Вони представили тему «Інсайти VS конфіденційність: як Nexinsight та Helsi допомагають клієнтам отримати максимум від даних», присвячену балансу між глибинними маркетинговими інсайтами та захистом приватності користувачів. Учасники конференції дізналися про основні виклики і можливості роботи з великими даними у фармацевтичній сфері, а також ознайомилися з новими рішеннями Nexinsight, створеними у відповідь на ці виклики для допомоги бізнесу приймати обґрунтовані рішення на основі даних.


Окрему увагу спікери приділили співпраці Helsi & Nexinsight. Ця інтеграція надає ринку принципово нові можливості аудиторних вимірювань сайтів і рекламних кампаній на основі Big Data найбільшої медичної платформи. Клієнти мають доступ до глибшого розуміння своєї аудиторії, а саме їх:
- Демографічних характеристик – розподілу за статтю, віком, наявністю дітей;
- Поведінкових особливості у сфері здоров’я.
Говорили і про технологію Data Clean Room (DCR) як фундамент безпечної роботи з чутливими даними. Data Clean Room – це захищене середовище, що дозволяє компаніям інтегрувати та спільно аналізувати дані з різних джерел без ризику розкриття особистої інформації користувачів. Іншими словами, DCR створює “чисту кімнату”, де дві чи більше сторін можуть працювати з даними безпечно. Такий підхід допомагає організаціям відповідати найсуворішим вимогам конфіденційності (GDPR тощо) і водночас отримувати цінні інсайти на перетині різних джерел даних.
Світлана Могилевська, CEO Nexinsight: “Data Clean Room від наших партнерів створює середовище, де дані обробляються з дотриманням найвищих стандартів безпеки та конфіденційності. Для наших клієнтів це означає впевненість у тому, що всі процеси здійснюються без загрози для приватності інформації”.
Співпраця між Nexinsight та Helsi є яскравим прикладом синергії двох експертиз – маркетингової аналітики та медичної BigData. Баланс між інсайтами та конфіденційністю даних є досяжним – це головний меседж, який прозвучав на IAB Connect 2025 у виступі Nexinsight та Helsi.
Не виступом єдиним – цьогоріч дата аналітична платформа Nexinsight стала Data партнером події, а Світлана Могилевська була запрошена до жюрі конкурсу MIXX Awards 2025.


Участь Nexinsight в IAB Connect 2025 – про те, що аналітика може бути етичною, точною й водночас безпечною. І коли бренд володіє такими інструментами – він приймає не просто рішення, а впевнені дії на основі глибоких інсайтів.
До зустрічі наступного року!