Наша місія давати нові якісні рішення, щоб покращити можливості українського бізнесу.
Ми віримо в сучасну модель win-win-win, при якій бізнес може ставати сильнішим не в режимі конкуренції, а завдяки партнерству та співпраці.
WIN
Data вендор
Віддає можливість бачити дані про користувача. Надає різні, у т.ч. кастомні сегменти. Може бути партнером клієнта або платформи у побудові аналітичних рішень, моделей, маркетингових продуктів.
WIN
Платформа
Надає технологію та об’єднує всіх. Відповідає за маркетинг продукта та продажі
Сумісно з клієнтами та дата вендорами готує нові продукти для клієнтів
WIN
Клієнт
Купує готові рішення – використовує їх для покращення показників свого бізнесу, маркетингових активностей тощо. Може створювати власні рішення разом з платформою та дата вендорами.
Nexinsight це
Команда експертів, що розробила MarTech-продукт – дата маркетплейс та трекер Nexinsight, створений за рахунок технічної інтеграції з телеком-гравцями та їхніми даними. Наш продукт є унікальним для локального digital-ринку, що у майбутньому буде здатний забезпечити роботу в посткукову еру та вирішити проблему надання даних для вимірювання у GDPR просторі. Використовуйте Nexinsight, щоб відслідковувати свою рекламну активність та бачити інвентар, який закуповуєте.
Ми члени ІАВ України, зокрема комітету стандартів, дата комітету та комітету оцінки ринку.
Ми сертифікований вендор IAB Europe Transparency & Consent Framework (TCF).
Ідеолог та ініціатор створення Nexinsight – Могилевська Світлана. Вона є провідним експертом ринку України, зокрема у частині діджитал медіа, діджитал маркетингу та продажів. Працює на ринку 20+ років, протягом яких побудувала багато команд та випустила на ринок багато продуктів і рішень. Під керівництвом Світлани була побудована архітектура рішень для AdTech, створено сейлз хаус у Starlight Media.
Ми члени ІАВ України, зокрема комітету стандартів, дата комітету та комітету оцінки ринку.
Ми сертифікований вендор IAB Europe Transparency & Consent Framework (TCF).