Дата вендори
Дата вендори
Київстар
На базі аналізу Big Data із використанням алгоритмів машинного навчання будуються предикативні моделі. Завдяки цьому можна профілювати аудиторію за понад 100 різними критеріями. Це дозволяє враховувати індивідуальні поведінкові характеристики аудиторії та показувати їй персоналізовані та релевантні пропозиції.
Соцдем, геолокація та технології
Вік
Стать
Наявність дітей
Тип девайсу
Операційна система девайсу
Найбільш відвідувані місця
Сегментація за інтересами
Цікавляться онлайн іграми
Цікавляться спортом
Мають домашніх тварин
Цікавляться онлайн-відео
Любителі кіно
Любителі музики
Подорожують та цікавляться подорожами
Тип транспорту яким користуються (авто чи інші)
Цікавляться модою
Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, у тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.