Про подію
NAM Summit 2025 — це щорічна конференція, що об’єднує українські медіа, бізнес, громадський сектор і донорські організації. Головна тема заходу цього року “Глобальні зміни — локальні голоси!”. Подія відбулася 25-26 вересня у Києві та стала ключовим майданчиком для обміну досвідом у сфері цифрових медіа.





Протягом двох днів понад 300 учасників — від редакторів і маркетологів до технологічних фахівців — обговорювали тренди та виклики індустрії. У фокусі програми — три напрямки: Audio, Video та Strategy — від нових можливостей радіо і подкастів до інтерактивних відеоплатформ (TikTok, YouTube, VR/AI) і стратегій розвитку незалежних медіа у воєнний час.
Серед спікерів особливу увагу привернув виступ Світлани Могилевської, CEO та фаундерки Nexinsight, яка поділилася результатами аналітичних кейсів з українськими медіа та представила новий продукт компанії.
Кейси: від загальної аудиторії сайту — до аудиторій контенту
Минулого року на NAM Summit Світлана вперше представила продукт Publisher’s Tracking — функціонал для вимірювання сайтів, що поєднує технометрію та аудиторну аналітику на базі Big Data. За рік команда Nexinsight значно розширила цей інструмент і на конференції показала, як він працює на практиці — на прикладах Ukr.net і 24tv.ua.
Кейси цих двох провідних онлайн-майданчиків проілюстрували головну ідею: один вебсайт об’єднує багато різних аудиторій. Адже:
- Ukr.net — найбільший український новинний агрегатор із 15+ тематичними розділами новин;
- 24tv.ua — один з топ-3 новинних сайтів країни, що має 25+ контентних рубрик.
Обидва ресурси щодня охоплюють мільйонну аудиторію, і здавалося б, у кожного є свій сталий портрет читача. Проте якщо придивитися ближче до різних тематичних секцій одного сайту — аудиторія не є однорідною.
Завдяки функціоналу Publisher’s Tracking команда Nexinsight провела глибоку аналітику по розділах контенту на Ukr.net та 24tv, було побудовано окремі аудиторні профілі для кожної рубрики і проведено їх порівняння між собою. Результати виявилися дуже показовими.
А ще такий підхід дозволяє медіа монетизувати не просто трафік, а цінні аудиторії, доводячи рекламодавцям реальну ефективність кожного розділу. З кейсом Ukr.net можна ознайомитись на нашому сайті у розділі «Кейси» або за посиланням тут.
Уже як традиція: анонс нового продукту
Кульмінацією виступу став публічний анонс нового продукту Nexinsight — Аналітики відкладеного попиту.

CEO & Founder Nexinsight
Це абсолютно свіжий для українського ринку підхід до оцінки ефективності рекламних кампаній, який дозволяє виміряти відкладену реакцію аудиторії. Новий інструмент дає відповідь на запитання: чи приходять люди на сайт (або в застосунок) через деякий час після того, як побачили рекламний банер? Деталі — згодом.
NAM Summit цього року показав, що, попри всі глобальні потрясіння, український медіаринок не стоїть на місці. Навпаки — він прагне впроваджувати інновації і вчитися новому. «Глобальні зміни — локальні голоси» — цей девіз конференції відобразив суть того, що відбувається: світові технологічні тренди приходять до нас, але саме локальні фахівці дають їм голос і втілення в українських реаліях.